Fira min födelsedag med en framtidsslant 😍

Apoyando a:
StÄ upp för naturen

Fira min födelsedag med en framtidsslant 😍

Hej alla nÀra, kÀra, vÀnner, bekanta, klimat&miljövÀnner bÄde pÄ Fb och irl och alla ni andra!!
Snart fyller jag Är...dÄ önskar jag mig bidrag till min insamling till Naturskyddsföreningen. De flesta vet att natur-, miljö- och klimatarbete Àr viktigt för mig och genom min insamling kan Naturskyddsföreningen fortsÀtta jobba för en frisk och levande planet.

Tillsammans skapar vi en hÄllbar framtid!

Tack!

Naturskyddsföreningen kÀmpar för att bromsa klimatförÀndringarna, bevara biologisk mÄngfald och skydda vÀrdefulla skogar. För friska hav och vatten, fÀrre miljögifter i vÄr vardag och ett hÄllbart jordbruk.
Donar
500 kr

Gunilla Strinning donado 500 kr

Actividad reciente

• Camilla Naturskyddsföreningen Naturskyddsföreningen
    Tack för att du startat en insamling till vÄrt arbete för natur och miljö!
    Lycka till med insamlingen 😊 HĂ€lsningar frĂ„n oss pĂ„ Naturskyddsföreningen
  • Gunilla Strinning Gunilla Strinning donado 500 kr

Har varit med i föreningen sedan 1985 och vet hur stor nytta ni gör för natur och miljö, för barn och vuxna. Tack.