Hjälp mig samla in pengar för att skydda naturskogarna!

Donar
Creado por:
Kristina Fjärem
Date:
25 de agosto de 2024
Apoyando a:
Skydda våra naturskogar

Hjälp mig samla in pengar för att skydda naturskogarna!

Jag har startat en insamling för att skydda våra naturskogar. Skogens biologiska mångfald befinner sig nämligen i kris. Det intensiva skogsbruket, med kalhyggen som främsta metod, har omvandlat stora delar av Sveriges skogsekosystem i grunden. Men ändå pratar politiska partier om att skogen ska brukas ännu mer för att lösa klimatkrisen.

Det kan inte fortsätta så här. Svenskt skogsbruk är inte hållbart utan måste ställa om!

Jag och många av mina vänner älskar att vara ute i naturen. Vi kan inte längre ta för givet att vi kan göra det. Var och en av oss måste bidra till att kämpa för skogens överlevnad.

Stöd gärna min insamling så bidrar vi tillsammans till Naturskyddsföreningens arbete för att skydda våra naturskogar och en skogspolitik som tar hänsyn till skogens alla värden.

Tack!
Donar

Kristina Fjärem donado 50 kr

Actividad reciente

• Mats Lindqvist Mats Lindqvist donado 100 kr

• Camilla Naturskyddsföreningen Naturskyddsföreningen
    Lycka till med insamlingen 😊 Hälsningar från oss på Naturskyddsföreningen
  • Annie  Fjärem Pettersson Annie Fjärem Pettersson donado 300 kr

Stödjer insamlingen till vår urskog och natur , Grattis Tina.

• Kristina Fjärem Kristina Fjärem donado 50 kr