Creado por:
Apoyando a:
Stå upp för naturen

Sunnas födelsedagsinsamling

Det bästaste jag vet är att klappa tallar, sitta i mossa och försöka förstå vad fåglar är för nånting. Jag är nästan färdigutbildad sjökapten på segelbåt och har tagit grodyngelmärket i dyk nära ytan. Jag kan sitta ganska still i ryggsäck bak på någon som åker skidor eller går och går i bergen och jag börjar lära mig att kossor säger mu.

Nu när jag fyller ett år startar jag en födelsedagsinsamling för Naturskyddsföreningens arbete för klimatet så aaaallt det här fina får finnas kvar.

Stöd gärna min insamling! Tillsammans skapar vi världens bästa framtid! Tack <3 <3

Naturskyddsföreningen kämpar för att bromsa klimatförändringarna, bevara biologisk mångfald och skydda värdefulla skogar. För friska hav och vatten, färre miljögifter i vår vardag och ett hållbart jordbruk.
Donar

Actividad reciente