Under Ytan - En utställning om det marina livet i Östersjön!

Donar
Creado por:
Under ytan
Apoyando a:
Stå upp för naturen

Under Ytan - En utställning om det marina livet i Östersjön!

Jag har satt upp en utställning i St Annas skärgård, som handlar o det marina livet i Östersjön. Utställningen tar med dig på en resa till en värld som är gömd för våra ögon. Där får du uppleva Östersjöns arter öga mot öga och lära dig mer om vårt fantastiska innanhav.

Naturen är förlåtande men det krävs förändring från oss människor för att Östersjön ska bli en stabil och fungerande livsmiljö.

I samband med utställningen har jag startat en insamling till förmån för Naturskyddsföreningen. Jag är utbildad marinbiolog och för mig miljön viktig och jag hoppas att min utställning och insamling ska öka intresset och hjälpa Naturskyddsföreningen att fortsätta jobba för en frisk och levande planet.

Besök gärna utställningen om ni har vägarna förbi Edgards hus på Lagnö i st Annas skärgård, Östergötland.

Tack för att du tog dig tid!

Naturskyddsföreningen kämpar för att bromsa klimatförändringarna, bevara biologisk mångfald och skydda värdefulla skogar. För friska hav och vatten, färre miljögifter i vår vardag och ett hållbart jordbruk.
Donar
0 Días restantes

Actividad reciente

• Deleted User Deleted User