Födelsedagsinsamling för skogarna

Skydda våra naturskogar

Födelsedagsinsamling för skogarna

Hej!

Jag har startat en insamling för att skydda våra naturskogar. Skogens biologiska mångfald befinner sig i kris. Det intensiva skogsbruket, med kalhyggen som främsta metod, har omvandlat stora delar av Sveriges skogsekosystem i grunden. Men ändå pratar politiska partier om att skogen ska brukas ännu mer för att lösa klimatkrisen.

Stöd gärna min insamling så bidrar vi tillsammans till Naturskyddsföreningens arbete för att skydda våra naturskogar och en skogspolitik som tar hänsyn till skogens alla värden.

Tack! /Lo
Ge en gåva
1 700 kr

Lo Hagberg gav 100 kr

Senaste aktivitet

• Anonym Anonym gav 100 kr

Lo Hagberg Lo Hagberg: Stort tack till alla som skänkt till min födelsedagsinsamling!

• Marina Hjertton Marina Hjertton gav 200 kr

Grattis!

• Agge, Johanna &  Vigdis Agge, Johanna & Vigdis gav 300 kr

• Joachim Illena Ståhlgren Joachim Illena Ståhlgren gav 150 kr

• Annelie, Sören, Arvid Hilmerby Annelie, Sören, Arvid Hilmerby gav 300 kr

• Naturskyddsföreningen Naturskyddsföreningen
    Tack för att du startat en insamling till vårt arbete för natur och miljö!
    Lycka till med insamlingen :)
    Hälsningar från oss på Naturskyddsföreningen
  • Lars Hagberg Lars Hagberg gav 500 kr