Virgin Miri
Stå upp för naturen
hii 🥺

i’m releasing my new song Roller Girl on April 30th

Together with Grammy-winning producer T-Minus and my record label Today Is Vintage, I’m donating all the proceeds for the conservation of the hedgehog 🦔.

PROTECT THE IGELKOTT AT ALL COSTS

I relate to hedgehogs in many ways. Just like them, I am also independent, nocturnal (and lactose intolerant). I love nature but also enjoy big cities, and even though we may have a spikey and intimidating exterior, we are soft and mushy on the inside. The hedgehog continues to inspire me through her sacredness, unique nature and long history.

Growing up in the south of Sweden, I’ve been fortunate enough to encounter many hedgehogs throughout my life. When I found out that they’re on the Swedish Red List I immediately wanted to take action and do everything I can to help protect them from potential extinction.

- Miri

instagram.com/virginmiri

Hej 🥺

Jag släpper min nya låt Roller Girl den 30onde april

Tillsammans med Grammy-vinnande producenten T-Minus och mitt skivbolag Today Is Vintage skänker jag alla intäkterna till bevarandet av igelkotten 🦔.

SKYDDA IGELKOTTEN TILL ALLA KOSTNADER

Jag relaterar till igelkottar på många sätt. Precis som dem är jag också självständig, nattuggla (och laktosintolerant). Jag älskar naturen men tycker också om storstäder, och även om vi kanske har ett taggigt och skrämmande yttre är vi mjuka och gosiga på insidan. Igelkotten fortsätter att inspirera mig genom sin helighet, unika natur och långa historia.

När jag växte upp i södra Sverige har jag haft turen att stöta på många igelkottar under hela mitt liv. När jag fick reda på att de finns på den svenska rödlistan ville jag genast vidta åtgärder och göra allt jag kan för att skydda dem från potentiell utrotning.

- Miri

• chris del camino chris del camino gav 88 kr

sonic the hedgehog made me a fan. i saw one in the wild in sweden once!

• Anonym Anonym gav 3 777 kr

• Nadin Zabalawi Nadin Zabalawi gav 20 kr