Astrid Bjork
Skydda våra naturskogar
Mörkeryogis!

För 10 år sedan - hösten 2013 föddes idén - i mitt då helt omöberade hem i L.A - att man faktisk kunde hitta sig själv på yogamattan till BRA musik. Som ni vet är yours truly uppvuxen i de norrlänska skogarna vid Bottenhavets kust och fick den lite tungre rocken inpräntat i sitt DNA. För finns det egentligen något mer metal än djärv natur, vrålande hav och att gräva djupt i kropp och själ...?

Jag har startat en insamling i vår anda för att skydda våra naturskogar. Skogens biologiska mångfald befinner sig nämligen i kris. Det intensiva skogsbruket, med kalhyggen som främsta metod, har omvandlat stora delar av Sveriges skogsekosystem i grunden. Men ändå pratar politiska partier om att skogen ska brukas ännu mer för att lösa klimatkrisen.

Stöd gärna min insamling så bidrar vi tillsammans till Naturskyddsföreningens arbete för att skydda våra naturskogar och en skogspolitik som tar hänsyn till skogens alla värden.

Namste and praise the dark powers of yoga!

• Christian Torstensson Christian Torstensson gav 242 kr

The Word for World Is Forest...

• Naturskyddsföreningen Naturskyddsföreningen
    Lycka till med insamlingen :)